Vanmorgen was ik te gast bij de gemeente Olst-Wijhe. Meestal gaat iemand naar de gemeente om iets te regelen, op te halen of iets aan te vragen maar vandaag was ik er als zzper op uitnodiging van de burgemeester en wethouder. Ik was er samen met een andere zzper en wij werden zeer gastvrij ontvangen. We kregen een uitgebreide rondleiding en er was heel veel ruimte voor onze presentaties. Wat een geweldig leuk idee van de gemeente! Bij deze nogmaals hartelijk bedankt voor deze leuke ochtend.