Vanmorgen op onze open coffee Deventer waren er 21 mensen op bezoek. Het ondernemershuis aan de Zuthpenseweg is een geweldige bruisende plek waar wij onze open coffees mogen organiseren elke tweede vrijdagochtens van de maand. Het thema was verdienmodellen. Heb kennis gemaakt met enkele kunst collega's, altijd erg leuk om dan nadere afspraken te maken.

Want...alles voor de kunst!