Vanmorgen een bijeenkomst gehad bij het Ondernemershuis Deventer met de bezoekers van ocdeventer. 

In juli 2015 heb ik open coffee Deventer e.o. opgericht.  In mijn visie draait netwerken om personen en hun verhalen. Interesse en luisterbereidheid zijn belangrijkere eigenschappen dan een snelle babbel.

 
Open coffee Deventer groeit nu langzamerhand uit tot een netwerkclub die laagdrempelig is, een gevarieerd aanbod heeft en waar mensen kunnen ontmoeten en verbinden in een ongedwongen sfeer precies zoals ik het in 2015 voor ogen had.
 
Wil je ook deelnemen? mail dan even naar ocdeventer@gmail.com en we plaatsen je op de lijst.